Agenda is bekend

Beste muziekliefhebber,

Op dit moment maken wij ons op voor weer een prachtig Klamuze seizoen. Dit doen we met een nieuwe invulling van het bestuur. Afgelopen seizoen heeft de heer Tjen afscheid genomen als voorzitter en heb ik het stokje mogen overnemen. Samen met het bestuur wordt de hand gelegd aan de invulling van het Klamuze magazine. Deze ontvangt u zodra deze gereed is en uw adres bij ons bekend is. Wilt u altijd als eerste op de hoogte zijn van het nieuws omtrent Stichting Klamuze, houd de nieuwsbrief in de gaten.

Invulling seizoen 24/25
We kijken uit naar de start van het nieuwe seizoen in november, waarin we wederom een aantal fantastische artiesten en ensembles mogen verwelkomen. Dit seizoen brengt u een gevarieerd programma met voor ieder wat wils, en we hopen u bij ieder concert te mogen begroeten. Hieronder vindt u een overzicht van de concerten die op de agenda staan:

• Zondag 10 november: Erasmus TrioWe trappen het seizoen af met het befaamde Erasmus Trio.
  • Zondag 15 december: Gelders Opera- en Operette Koor. In december verwelkomt Klamuze het Gelders Opera – en Operette Koor, dat ons zal betoveren met prachtige operakoren en andere vocale werken.
  • Zondag 16 februari: Ruysdael Kwartet & Laura Bohn. Het Ruysdael Kwartet brengt samen met sopraan Laura Bohn een uniek programma waarin strijkers en zang perfect samensmelten.
  • Zondag 9 maart: Trio PedanoIn maart kunt u genieten van de jonge en getalenteerde dames van Trio Pedano. Een concert dat u absoluut niet mag missen.
  • Zondag 6 april:  De tiende van Tijl. Het seizoen wordt afgesloten met een bijzondere middag onder leiding van Tijl Beckand. Zijn programma ‘De tiende van Tijl’ is een waardige afsluiter van ons seizoen.

Bestel hier uw kaarten

Nieuw betalings- en registratiesysteem
Afgelopen zomer hebben wij geïnvesteerd in een nieuwe online omgeving waar u de kaarten voor de concerten kunt kopen. Alle informatie vindt u nog steeds op klamuze.nl alleen de betaling wordt nu in een nieuwe omgeving verwerkt. Dit maakt het proces van betalen, kaarten ontvangen en de registratie op de dag van het concert alleen maar makkelijker.

Mede namens het bestuur kijken wij er naar uit om u te verwelkomen tijdens de concerten van Klamuze in Grand Hotel Huis ter Duin.