Over ons

De Stichting Klamuze (klassieke Muziek aan Zee) organiseert sinds 1993 buiten de zomerperiode klassieke- en Jazz concerten in het Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk aan Zee. Een vijftal concerten die  op ‘n zondagmiddag in de maanden november, december, februari, maart en april zullen plaatsvinden. De combinatie van jong talent en ervaren musici zijn de muzikale ingrediënten voor een mooie zondag. Om de kwaliteit van de concerten te waarborgen maakt de Stichting Klamuze dankbaar gebruik van haar adviseurs Henk Meutgeert en Noortje Olof.

Naast de inkomsten  en entreegelden worden de kosten van de evenementen gedekt uit bijdragen van sponsors en businesspartners en uit de donaties van een groot en groeiend aantal
“Vrienden van Klamuze”. Wij danken hen allen voor hun welwillende ondersteuning.

De Stichting functioneert zonder winstoogmerk.

Het bestuur en medewerkers

John Tjen – voorzitter