Veelgestelde vragen
Hier vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen rondom de concerten van Klamuze.
Hoe kan ik tickets bestellen?
Bestel uw tickets via deze link. Op deze pagina vindt u een stappenplan hoe de kaarten te bestellen en hoe u de kaarten kan personaliseren per gast.
Ik heb zojuist kaarten gekocht voor meerdere personen. Hoe ken ik deze kaarten toe aan mijn gasten?
- Open de bevestigingsmail en klik op “Ticket(s) op naam zetten”
- Het kan zijn dat u moet inloggen. Dat doet u met hetzelfde e-mailadres en een speciale code. Deze vindt u onderaan dezelfde mail.
- Nu bent u in het online portaal van de tickets. Ken per concert de kaarten toe.
- Heeft u meerdere kaarten gekocht, ken deze dan allemaal toe. Dit doet u per persoon.
- Klik op het personen icoon, vul vervolgens de voornaam, achternaam en e-mailadres in. (Mocht uw gast geen e-mailadres hebben, vult u het eigen e-mailadres in)
- Let op! Uw gasten moeten bevestigen dat zij dit zijn. Zij ontvangen een mail met de vraag om het ticket te personaliseren.
Ik heb een mail ontvangen om mijn ticket te personaliseren. Hoe doe ik dat?
- De hoofdboeker heeft zojuist de bevestiging met u gedeeld via de mail. Nu gaat u de tickets op uw naam zetten.
- Klik in de mail op de gouden knop: “Personaliseer ticket”.
- Vul uw gegevens in
- Klik op opslaan en u ontvangt de QR-code in de mail.
Ik ben de mail kwijt met de link naar de kaarten. Wat moet ik doen?
Dat kan gebeuren. U kunt in de mailbox zoeken naar de mail met afzender: Stichting Klamuze <info@klamuze.nl>. Mocht het niet lukken, kunt een e-mail sturen naar klamuze@huisterduin.com
Hoe laat begint het concert?
Om 15.00 uur start het concert. Vanaf 14.00 uur bent u van harte welkom voor een kop koffie/thee op de foyer van Grand Hotel Huis ter Duin (gelegen op de eerste etage).
Hoeveel kost een ticket bij Klamuze?
Een ticket per concert kost €35,-. Hierin is de garderobe, parkeren, koffie/thee vooraf, koffie of thee vóór aanvang van het concert en een consumptie in de pauze inbegrepen.