het Gelders Opera- en Operette Gezelschap

15 december 2024

Op 15 december verwelkomen wij met veel enthousiasme het Gelders Opera- en Operette Gezelschap in onze Klamuze concertreeks. Dit gerenommeerde koor staat garant voor een meeslepende en feestelijke avond vol passie en virtuositeit, waarbij u kunt genieten van een rijke selectie aan opera- en operette-klassiekers. Mis deze bijzondere gelegenheid niet.

Wij zijn een koor met ambitie. Ambitie en plezier. En als je bij ons komt zingen krijg je de ruimte om je talenten te laten groeien en je aspiraties waar te maken. Zodat we met elkaar de allerbeste performance op de planken zetten. Zodat het publiek wordt meegezogen in het verhaal, met alle drama die daarbij hoort. Je verwonderen, lachen, in stilte luisteren, een kleine traan, het is zo wervelend als het leven zelf.

Een opera- of operetteproductie gaat om de performance, om muziektheater. Hoe raken we de bezoeker? Door in de huid te kruipen van het verhaal. Het GOOG onderscheidt zich door bijzondere en uitdagende producties van een hoog vocaal en artistiek niveau. We ontwikkelen steeds nieuwe producties zoals een flashmob in een ziekenhuis, een Scratch en ‘Opera meets Musical’. En we vormen regelmatig nieuwe samenwerkingsverbanden met bekende solisten, orkesten en andere koren.

Het GOOG is opgericht in 1954. Vanaf het begin van ons bestaan hebben we jaarlijks een operaproductie of een galaconcert van hoge kwaliteit gegeven, waaraan in de loop der jaren veel bekende operasterren meewerkten. De keuze van de opera’s en operettes is zeer afwisselend en divers.

Bestel uw kaarten hier