Nieuwe data bekend seizoen 22/23

Beste muziekliefhebber,

Op zondag 24 april a.s. zal het Klamuze-concertseizoen 2021/2022 worden afgesloten met het traditionele Jazz-concert. In tegenstelling tot wat u van dit Klamuze-concert gewend bent, zal ditmaal een 18 koppige Big Band optreden: het “Peter Beets & The Henk Meutgeert New Jazz Orchestra” met Peter Beets als pianist en Henk Meutgeert als bandleider. Henk Meutgeert heeft laten weten dat hij met dit concert tevens afscheid zal nemen als bandleider van het orkest. Dit concert stond al geprogrammeerd in 2020 maar moest toen, evenals in 2021, worden geannuleerd in verband met de Covid pandemie.

Terugkijkend op de concerten van het huidige seizoen zijn we beperkt tevreden. Natuurlijk waren we blij dat we in november vorig jaar weer van start konden gaan echter, helaas was het aantal bezoekers van alle uitvoeringen minder dan we gewend waren. Enerzijds was dit het gevolg van de opgelegde beperkingen van het aantal bezoekers, anderzijds konden ook na verdere versoepelingen bij verschillende potentiële bezoekers het gevoel van onveiligheid niet geheel worden weggenomen, ondanks de preventieve veiligheidsmaatregelen op locatie. Overigens was dit een verschijnsel waar vele concertpodia mee te maken hadden.

Het is bekend dat luisteren naar klassieke muziek veel positieve en mentale effecten teweeg brengt, reden temeer waarom we inmiddels met een extra positieve inzet zijn gestart met de voorbereidingen van het nieuwe seizoen. Wél zult u in het komende seizoen het vertrouwde gezicht van Hans van der Vlugt, als Klamuze-gastheer in de concertzaal moeten gaan missen. Hij heeft te kennen gegeven dat hij na het Jazz-concert zijn functie na 25 jaar zal neerleggen.

In het nieuwe Klamuze-seizoen 2022/2023 zijn er 4 concerten gepland:

• 13 november 2022
  • 11 december 2022
  • 12 februari 2023
  • 12 maart 2023

Uiterlijk eind september ontvangt u het nieuwe Klamuze-programma.

Tot slot wensen wij u plezierige Paasdagen en hopen u op 24 april a.s. te mogen begroeten.Mocht dit nog niet hebben plaatsgevonden, kunt u voor het Jazz-concert op de gebruikelijke wijze toegangskaarten reserveren via de website: www.klamuze.nl of via E-mail: info@klamuze.nl
Lunch-en dinerarrangementen zijn rechtstreeks te boeken bij Grand Hotel Huis ter Duin. Telefoon: 071-3651300 of E-mal: reservations@huisterduin.com

Met vriendelijke groet,

Bestuur Stichting Klamuze