Veelgestelde vragen
Hier vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen rondom de concerten van Klamuze.
Hoe kan ik tickets bestellen?
Bestel uw tickets via deze link. Op deze pagina vindt u een stappenplan hoe de kaarten te bestellen en hoe u de kaarten kan personaliseren per gast.
Ik heb zojuist kaarten gekocht voor meerdere personen. Hoe ken ik deze kaarten toe aan mijn gasten?
- Open de bevestigingsmail en klik op “Ticket(s) op naam zetten”
- Het kan zijn dat u moet inloggen. Dat doet u met hetzelfde e-mailadres en een speciale code. Deze vindt u onderaan dezelfde mail.
- Nu bent u in het online portaal van de tickets. Ken per concert de kaarten toe.
- Heeft u meerdere kaarten gekocht, ken deze dan allemaal toe. Dit doet u per persoon.
- Klik op het personen icoon, vul vervolgens de voornaam, achternaam en e-mailadres in. (Mocht uw gast geen e-mailadres hebben, vult u het eigen e-mailadres in)
- Nu zijn de tickets gepersonaliseerd en gedeeld met de opgegeven emailadressen.
Ik ben de mail kwijt met de link naar de kaarten. Wat moet ik doen?
Dat kan gebeuren. U kunt in de mailbox zoeken naar de mail met afzender: Stichting Klamuze <info@klamuze.nl>. Mocht het niet lukken, kunt een e-mail sturen naar klamuze@huisterduin.com
Hoe laat begint het concert?
Om 15.00 uur start het concert. Vanaf 14.00 uur bent u van harte welkom voor een kop koffie/thee op de foyer van Grand Hotel Huis ter Duin (gelegen op de eerste etage).
Hoeveel kost een ticket bij Klamuze?
Standaard ticket – € 35,- per stuk
Dit is Inclusief: ongeplaceerde zitplaats, parkeren, garderobe, koffie/thee voorafgaand aan het concert, een consumptie in de pauze.
Nieuw! Business ticket – € 75,- per stuk
Dit is Inclusief: gereserveerde zitplaatsen, parkeren, garderobe, koffie/thee voorafgaand aan het concert, toegang tot de partnerlounge tijdens en na afloop.