Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen rondom de concerten van Klamuze.

Hoe kan ik tickets bestellen?

Bestel uw tickets via deze link. Op deze pagina vindt u een stappenplan hoe de kaarten te bestellen en hoe u de kaarten kan personaliseren per gast.

Ik heb zojuist kaarten gekocht voor meerdere personen. Hoe ken ik deze kaarten toe aan mijn gasten? 

  • Open de bevestigingsmail en klik op “Ticket(s) op naam zetten”
  • Het kan zijn dat u moet inloggen. Dat doet u met hetzelfde e-mailadres en een speciale code. Deze vindt u onderaan dezelfde mail.
  • Nu bent u in het online portaal van de tickets. Ken per concert de kaarten toe.
  • Heeft u meerdere kaarten gekocht, ken deze dan allemaal toe. Dit doet u per persoon.
  • Klik op het personen icoon, vul vervolgens de voornaam, achternaam en e-mailadres in. (Mocht uw gast geen e-mailadres hebben, vult u het eigen e-mailadres in)
  • Nu zijn de tickets gepersonaliseerd en gedeeld met de opgegeven emailadressen.

Ik ben de mail kwijt met de link naar de kaarten. Wat moet ik doen?

Dat kan gebeuren. U kunt in de mailbox zoeken naar de mail met afzender: Stichting Klamuze <info@klamuze.nl>. Mocht het niet lukken, kunt een e-mail sturen naar klamuze@huisterduin.com

Hoe laat begint het concert?

Om 15.00 uur start het concert. Vanaf 14.00 uur bent u van harte welkom voor een kop koffie/thee op de foyer van Grand Hotel Huis ter Duin (gelegen op de eerste etage).

Hoeveel kost een ticket bij Klamuze?

Standaard ticket – € 35,- per stuk
Dit is Inclusief: ongeplaceerde zitplaats, parkeren, garderobe, koffie/thee voorafgaand aan het concert, een consumptie in de pauze.

Nieuw! Business ticket – € 75,- per stuk
Dit is Inclusief: gereserveerde zitplaatsen, parkeren, garderobe, koffie/thee voorafgaand aan het concert, toegang tot de partnerlounge tijdens en na afloop.