Nieuw betalings- en registratie systeem

Afgelopen zomer hebben wij geïnvesteerd in een nieuwe online omgeving waar u eenvoudig kaarten voor de concerten kunt kopen. U vindt nog steeds alle informatie op klamuze.nl; echter wordt de betaling nu verwerkt in een verbeterde omgeving. Dit maakt het gehele proces van betalen, kaarten ontvangen en registratie op de dag van het concert eenvoudiger en sneller.

Stappenplan voor het bestellen van uw kaarten:

  • Klik op Bestel uw kaarten hier.
  • Kies per concert het gewenste aantal kaarten. U kunt dit aanpassen door op de + of te klikken of door het gewenste aantal in te vullen.
  • Klik onderaan de pagina op de gouden knop “Volgende”.
  • Vul uw contactgegevens in.
  • Klik opnieuw onderaan de pagina op de gouden knop “Volgende”.
  • Vul uw adresgegevens in.
  • Klik nogmaals onderaan de pagina op de gouden knop “Volgende”.
  • Controleer uw bestelling en bevestig de juistheid.
  • Ga akkoord met de privacyvoorwaarden en klik onderaan de pagina op de gouden knop “Doorgaan naar betalen”.

Betaling en ontvangst van uw bevestiging:

Voer de betaling uit via internetbankieren. Vervolgens ontvangt u de bevestiging per e-mail op het door u opgegeven e-mailadres.

Toekennen van de kaarten – vanuit de hoofdboeker

Wanneer u de kaarten heeft besteld en betaald is de volgende stap het toekennen van de kaarten.

  • Open de bevestigingsmail en klik op “Ticket(s) op naam zetten”
  • Het kan zijn dat u moet inloggen. Dat doet u met hetzelfde e-mailadres en een speciale code. Deze vindt u onderaan dezelfde mail.
  • Nu bent u in het online portaal van de tickets. Ken per concert de kaarten toe.
  • Klik op het personen icoon.
  • Mocht u een kaart voor uzelf hebben gekocht, vinkt u het vakje aan: “Zet dit ticket op mijn naam”.
  • Klik vervolgens op uitnodigen. U ontvangt uw persoonlijke QR-code.
  • Heeft u meerdere kaarten gekocht, ken deze dan allemaal toe. Dit doet u per persoon.
  • Klik op het personen icoon, vul vervolgens de voornaam, achternaam en e-mailadres in. (Mocht uw gast geen e-mailadres hebben, vult u het eigen e-mailadres in)

Accepteren van de kaarten 

  • De hoofdboeker heeft zojuist de bevestiging met u gedeeld via de mail. Nu gaat u de tickets op uw naam zetten.
  • Klik in de mail op de gouden knop: “Personaliseer ticket”.
  • Vul uw gegevens in
  • Klik op opslaan en u ontvangt de QR-code in de mail.

Mocht u vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan horen wij het graag.