Het tweede concert op 11 december

Beste muziekliefhebber,

Na het succesvolle optreden van het Storioni trio op 13 november jongstleden vragen wij uw aandacht voor het Klamuze Kerstconcert op zondag 11 december. Inna Demenkova ( sopraan ) , Ian Castro (tenor) en Georgiy Derbas–Richter ( bariton), allen verbonden aan de Opera studio van de Nationale Opera, zijn ditmaal de opkomende talenten die voor u gaan optreden. Zij worden hierbij begeleid door de pianiste Amy Chang.

Het internationale drietal draagt zorg voor een gevarieerd programma en zal een keur aan bekende aria’s en duetten van verschillende componisten ten gehore brengen. Gezien de ervaringen uit het verleden met de Opera Studio belooft dit weer een bijzonder musicale middag te worden. Indien u dit nog niet heeft gedaan kunt u op de gebruikelijke wijze ( website, boekingskaart of email) voor dit concert weer toegangsbewijzen bestellen. Na ontvangst van de betaling worden de toegangsbewijzen naar u toegestuurd per post.

Nadere informatie kunt u verder verkrijgen via de informatiepagina. Wij hopen u op zondag 11 december weer te mogen ontmoeten in Grand Hotel Huis ter Duin.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Stichting Klamuze